Forbundsting – Norges Kampsportforbund 19. april

 

Fana Karateklubb har deltatt på Forbundstinget Norges Kampsportforbund på Strawberry Gardermoen denne helgen.

Lørdag deltok vi på årsmøter i seksjonene, og søndag på selve Forbundstinget. Dette er viktige arenaer hvor vi bidrar, holder oss oppdatert og er med på å påvirke utviklingen av karate-Norge videre.

Klubben stilte med leder Ingrid for stemmegivning, samt instruktør Mattis som observatør.

Det ble en flott helg med verdiskapning for fremtiden og gode menneskemøter, med fokus på felles utfordringer og videre utvikling av miljøet.

Vi tar med oss nyttig innsikt, inspirasjon og motivasjon tilbake til klubben 💪

Mer info kommer!

– Fana KK